Jótállási Jegy

Jótálló – a garanciát nyújtó fél, azaz a GunGan sp. z o.o. cég, székhelye: Wrocław, ul. Boczna 4/310, adószám: 8992819315, KRS: 0000679280

Vevő – természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezeti egység, amely a terméket közvetlenül a Jótállótól vásárolta meg.

Szerviz – a Jótállóval együttműködő harmadik fél

Jótállási feltételek

  1. A GunGan Sp. z o.o. a Vevőknek a termék megfelelő működésére az alábbi jótállási időt biztosítja:
    • három év az anyagra és két év a varratokra – olyan termékek esetében, amelyek folyamatos levegőellátással működnek, tehát ahol a fúvónak állandóan csatlakoztatva kell lennie (pl. felfújható játszóterek, felfújható csúszdák, akadálypályák stb.). Egész éves szórakoztatóparkok esetében a jótállás két év az anyagra és egy év a varratokra,
    • úszó víziparkokra kétéves jótállás érvényes,
    • egy év – zárt levegőkörrel rendelkező termékekre, vagyis amelyeknél a fúvót nem kell állandóan csatlakoztatni (pl. Bumper Ball labdák, vízigolyók, vízimedencék),
    • a fentiekbe nem tartozó egyéb termékekre, pl. Archery Tag – egyéves jótállás vonatkozik.
    • a termékekre nyomtatott grafikákra egyéves jótállás vonatkozik.
  2. A jótállási idő a termék átadásának napjától számítódik – kivéve, ha a szerződés másként rendelkezik.
  3. A jótállási szolgáltatások kizárólag a Lengyel Köztársaság területén érvényesek.
  4. Ha a jótállási időszak alatt a gyártó hibájából eredő anyagi hiba jelentkezik, a Vevő jogosult a meghibásodások díjmentes javítására.
  5. A jótállás NEM vonatkozik az alábbi okokból bekövetkező károkra:
    • mechanikai sérülések,
    • a termék szállítása vagy átrakodása közben bekövetkezett károk,
    • a termék helytelen használata, a Vevő gondatlansága vagy a termék használata a kezelési útmutatóval vagy a vonatkozó előírásokkal ellentétben,
    • a Jótállótól független körülmények vagy vis maior következtében bekövetkezett károk vagy meghibásodások, beleértve többek között: tűz, árvíz, villámcsapás, egyéb természeti katasztrófák (beleértve a 15 csomót meghaladó szelet), illetve más előre nem látható események, túlfeszültség a telefon- vagy elektromos hálózatban, helytelen tápfeszültség, földeletlen aljzatba történő csatlakoztatás,
    • a termék egyenetlen talajra való helyezése vagy a termék bármely részének feltöltése: (i) vízen kívüli más folyadékkal vagy (ii) vízzel a kapacitás 70%-át meghaladó mértékben,
    • a maximális nyomásérték túllépése vagy a kezelési útmutatónak, illetve a DTR dokumentációnak nem megfelelő pumpáló berendezések használata,
    • a termék normál elhasználódása,
    • olyan módosítások, változtatások, hangolások vagy javítások, amelyeket a Jótálló által kijelölt Szervizen kívül más végez,
    • a jótállási idő lejárta után bekövetkezett károk vagy hibák,
    • károsodások a következőkben: D-gyűrűk (attrakciók rögzítő fülei), lépcsők, fogantyúk és cserélhető csúszdák (minden felfújható eszköz esetében).
  6. A Vevő ELVESZÍTI a jótállást, ha:
    • módosításokat, változtatásokat vagy hangolásokat más végzett, nem pedig a Jótálló, annak alvállalkozói vagy a Jótálló által kijelölt Szerviz,
    • a termékeket november–március hónapokban, illetve 10o Celsius alatti környezeti hőmérsékletnél használják,
    • a terméket nem szárítják meg megfelelően tárolás előtt,
    • a termék és a talaj közötti megfelelő szigetelőréteg biztosítása elmarad,
    • a terméket továbbértékesítik,
    • úszó víziparkok esetén – a garancia fennmaradásának feltétele, hogy a Jótállót írásban értesítsék a vízipark november és március közötti leszereléséről, legkésőbb egy héten belül a leszerelés dátumától számítva. A leszerelésnek a megadott időszakon kívül kell megtörténnie. Egyértelműsítésképp: a Vevő elveszíti a jótállást, ha nem értesíti a Jótállót vagy nem szereli le a parkot november–március előtt.
  7. A jótállás kizárólag azokra a felekre vonatkozik, akik a terméket közvetlenül a Jótállótól vásárolták. A jótállás nem terjed ki a további vevőkre.
  8. A jótállási szolgáltatásokat a Jótálló által kijelölt Szerviz nyújtja.
  9. A hibás termék elküldése előtt a hibát a Jótállónak be kell jelenteni. Ehhez szükséges:
    • a termék hibáinak és meghibásodásainak dokumentálása azok keletkezési okának megjelölésével,
    • fényképek elküldése a technikai probléma részletes leírásával és a vásárlás igazolásával az üzlet e-mail címére,
    • meg kell várni a Jótálló döntését a garanciális reklamációról.
  10. A Jótálló fenntartja a jogot, hogy a Vevőtől további, a garanciális reklamáció elbírálásához szükséges információkat kérjen.
  11. A reklamáció elfogadása után a Jótálló tájékoztatja a Vevőt a Szerviz címéről, amely a javítást elvégzi. A készüléket:
    • közvetlenül a Jótálló által kijelölt Szervizbe kell szállítani VAGY
    • a Jótálló által kijelölt Szervizbe kell elküldeni
  12. A Jótálló fenntartja a jogot, hogy egyoldalúan válassza meg a hibaelhárítás módját, különösen, ha ezt technológiai vagy műszaki okok indokolják.
  13. A Jótálló egy irányban viseli a szállítási költséget elfogadott reklamáció esetén. A Vevőnek saját költségén kell visszaküldenie a terméket a Jótállónak. A Vevő a Jótálló tudta nélkül nem küldheti el a készüléket a Jótállónak vagy a Szerviznek. Elutasított reklamáció esetén a kétirányú szállítási költséget a Vevő viseli.
  14. A jótállási időszak alatt észlelt hibákat a Jótálló a felek által meghatározott határidőn belül javítja ki, de legfeljebb 30 munkanapon belül attól a naptól számítva, hogy a Jótálló által kijelölt Szerviz átvette a terméket javításra.
  15. Amennyiben a javításhoz külföldről kell pótalkatrészeket beszerezni, a javítási határidő ennek megfelelően meghosszabbodik – erről a Jótálló vagy a Szerviz értesíti a Vevőt.
  16. A nem szabályozott esetekben a Polgári Törvénykönyv minőségi jótállásra vonatkozó rendelkezései az irányadóak.
  17. Jelen Jótállási feltételek 2025. szeptember 1-jétől érvényesek.