Jótállási Jegy
Jótálló – a garanciát nyújtó fél, azaz a GunGan sp. z o.o. cég, székhelye: Wrocław, ul. Boczna 4/310, adószám: 8992819315, KRS: 0000679280
Vevő – természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezeti egység, amely a terméket közvetlenül a Jótállótól vásárolta meg.
Szerviz – a Jótállóval együttműködő harmadik fél
Jótállási feltételek
- A GunGan Sp. z o.o. a Vevőknek a termék megfelelő működésére az alábbi jótállási időt biztosítja:
- három év az anyagra és két év a varratokra – olyan termékek esetében, amelyek folyamatos levegőellátással működnek, tehát ahol a fúvónak állandóan csatlakoztatva kell lennie (pl. felfújható játszóterek, felfújható csúszdák, akadálypályák stb.). Egész éves szórakoztatóparkok esetében a jótállás két év az anyagra és egy év a varratokra,
- úszó víziparkokra kétéves jótállás érvényes,
- egy év – zárt levegőkörrel rendelkező termékekre, vagyis amelyeknél a fúvót nem kell állandóan csatlakoztatni (pl. Bumper Ball labdák, vízigolyók, vízimedencék),
- a fentiekbe nem tartozó egyéb termékekre, pl. Archery Tag – egyéves jótállás vonatkozik.
- a termékekre nyomtatott grafikákra egyéves jótállás vonatkozik.
- A jótállási idő a termék átadásának napjától számítódik – kivéve, ha a szerződés másként rendelkezik.
- A jótállási szolgáltatások kizárólag a Lengyel Köztársaság területén érvényesek.
- Ha a jótállási időszak alatt a gyártó hibájából eredő anyagi hiba jelentkezik, a Vevő jogosult a meghibásodások díjmentes javítására.
- A jótállás NEM vonatkozik az alábbi okokból bekövetkező károkra:
- mechanikai sérülések,
- a termék szállítása vagy átrakodása közben bekövetkezett károk,
- a termék helytelen használata, a Vevő gondatlansága vagy a termék használata a kezelési útmutatóval vagy a vonatkozó előírásokkal ellentétben,
- a Jótállótól független körülmények vagy vis maior következtében bekövetkezett károk vagy meghibásodások, beleértve többek között: tűz, árvíz, villámcsapás, egyéb természeti katasztrófák (beleértve a 15 csomót meghaladó szelet), illetve más előre nem látható események, túlfeszültség a telefon- vagy elektromos hálózatban, helytelen tápfeszültség, földeletlen aljzatba történő csatlakoztatás,
- a termék egyenetlen talajra való helyezése vagy a termék bármely részének feltöltése: (i) vízen kívüli más folyadékkal vagy (ii) vízzel a kapacitás 70%-át meghaladó mértékben,
- a maximális nyomásérték túllépése vagy a kezelési útmutatónak, illetve a DTR dokumentációnak nem megfelelő pumpáló berendezések használata,
- a termék normál elhasználódása,
- olyan módosítások, változtatások, hangolások vagy javítások, amelyeket a Jótálló által kijelölt Szervizen kívül más végez,
- a jótállási idő lejárta után bekövetkezett károk vagy hibák,
- károsodások a következőkben: D-gyűrűk (attrakciók rögzítő fülei), lépcsők, fogantyúk és cserélhető csúszdák (minden felfújható eszköz esetében).
- A Vevő ELVESZÍTI a jótállást, ha:
- módosításokat, változtatásokat vagy hangolásokat más végzett, nem pedig a Jótálló, annak alvállalkozói vagy a Jótálló által kijelölt Szerviz,
- a termékeket november–március hónapokban, illetve 10o Celsius alatti környezeti hőmérsékletnél használják,
- a terméket nem szárítják meg megfelelően tárolás előtt,
- a termék és a talaj közötti megfelelő szigetelőréteg biztosítása elmarad,
- a terméket továbbértékesítik,
- úszó víziparkok esetén – a garancia fennmaradásának feltétele, hogy a Jótállót írásban értesítsék a vízipark november és március közötti leszereléséről, legkésőbb egy héten belül a leszerelés dátumától számítva. A leszerelésnek a megadott időszakon kívül kell megtörténnie. Egyértelműsítésképp: a Vevő elveszíti a jótállást, ha nem értesíti a Jótállót vagy nem szereli le a parkot november–március előtt.
- A jótállás kizárólag azokra a felekre vonatkozik, akik a terméket közvetlenül a Jótállótól vásárolták. A jótállás nem terjed ki a további vevőkre.
- A jótállási szolgáltatásokat a Jótálló által kijelölt Szerviz nyújtja.
- A hibás termék elküldése előtt a hibát a Jótállónak be kell jelenteni. Ehhez szükséges:
- a termék hibáinak és meghibásodásainak dokumentálása azok keletkezési okának megjelölésével,
- fényképek elküldése a technikai probléma részletes leírásával és a vásárlás igazolásával az üzlet e-mail címére,
- meg kell várni a Jótálló döntését a garanciális reklamációról.
- A Jótálló fenntartja a jogot, hogy a Vevőtől további, a garanciális reklamáció elbírálásához szükséges információkat kérjen.
- A reklamáció elfogadása után a Jótálló tájékoztatja a Vevőt a Szerviz címéről, amely a javítást elvégzi. A készüléket:
- közvetlenül a Jótálló által kijelölt Szervizbe kell szállítani VAGY
- a Jótálló által kijelölt Szervizbe kell elküldeni
- A Jótálló fenntartja a jogot, hogy egyoldalúan válassza meg a hibaelhárítás módját, különösen, ha ezt technológiai vagy műszaki okok indokolják.
- A Jótálló egy irányban viseli a szállítási költséget elfogadott reklamáció esetén. A Vevőnek saját költségén kell visszaküldenie a terméket a Jótállónak. A Vevő a Jótálló tudta nélkül nem küldheti el a készüléket a Jótállónak vagy a Szerviznek. Elutasított reklamáció esetén a kétirányú szállítási költséget a Vevő viseli.
- A jótállási időszak alatt észlelt hibákat a Jótálló a felek által meghatározott határidőn belül javítja ki, de legfeljebb 30 munkanapon belül attól a naptól számítva, hogy a Jótálló által kijelölt Szerviz átvette a terméket javításra.
- Amennyiben a javításhoz külföldről kell pótalkatrészeket beszerezni, a javítási határidő ennek megfelelően meghosszabbodik – erről a Jótálló vagy a Szerviz értesíti a Vevőt.
- A nem szabályozott esetekben a Polgári Törvénykönyv minőségi jótállásra vonatkozó rendelkezései az irányadóak.
- Jelen Jótállási feltételek 2025. szeptember 1-jétől érvényesek.