Általános Szerződési Feltételek

Ez a dokumentum meghatározza a Gungan Sp. z o.o. által üzemeltetett webáruház használatának általános feltételeit, valamint a termékek értékesítésére és az elektronikus úton történő szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szabályokat a webáruház honlapján keresztül.


§ 1 Fogalommeghatározások

Munkanapok – hétfőtől péntekig terjedő napok, a törvény által elrendelt munkaszüneti napok kivételével.

Kiszállítás – a termék Ügyfélhez történő eljuttatása az Eladó vagy egy külső szállító által, a megrendelésnek megfelelően.

Szállító – az Eladó nevében a termékek kiszállítását végző vállalat.

Jelszó – egyedi karakterlánc, amely az Ügyfél fiókjához való hozzáférés védelmét szolgálja.

Ügyfél – természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, amely igénybe veszi a webáruházat vagy adásvételi szerződést köt.

Fogyasztó – olyan természetes személy, aki a vásárlást nem közvetlenül üzleti vagy szakmai tevékenységéhez kapcsolódóan végzi.

Ügyfélfiók – egyéni felhasználói panel, amelyet a regisztráció után hoznak létre, és amely lehetővé teszi a webáruház funkcióinak használatát.

Vállalkozó – olyan szervezet, amely a vásárlást üzleti vagy szakmai tevékenységéhez kapcsolódóan végzi.

Általános Szerződési Feltételek – e dokumentum, amely meghatározza a webáruház működésének szabályait.

Regisztráció – az ügyfélfiók létrehozásának folyamata a webáruházban.

Személyes átvételi pont – olyan helyszín, ahol az Ügyfél személyesen átveheti a megrendelt termékeket.

Eladó – a webáruház tulajdonosa, Gungan Sp. z o.o.

A webáruház oldala – a weboldal, amely a gangaru.hu címen érhető el.

Áru – a webáruházon keresztül értékesített termék.

Tartósság – az áru képessége a szokásos használat melletti tulajdonságainak megőrzésére.

Tartós adathordozó – olyan eszköz, amely lehetővé teszi az információk tartós és jövőbeni elérését biztosító tárolását.

Adásvételi szerződés – a vásárló és az eladó között távollevők között megkötött szerződés.


§ 2 Általános rendelkezések és a Webáruház használata

A webáruház, annak neve, domainje, tartalma és grafikai elemei minden joga az Eladót illeti, kivéve, ha másként van jelezve. Ezek felhasználása kizárólag az Eladó hozzájárulásával lehetséges.

Az Eladó törekszik arra, hogy a webáruház különféle eszközökön és elterjedt böngészőkben is elérhető legyen. A megfelelő működéshez internetkapcsolat és JavaScriptet, valamint cookie-kat támogató böngésző szükséges.

A webáruház cookie-kat használ a megfelelő működés és a funkcionalitás testreszabása érdekében. A felhasználó elutasíthatja azok használatát, de ez korlátozhatja a szolgáltatások elérhetőségét.

A megrendelés leadásához és a szolgáltatások igénybevételéhez aktív e-mail fiók megléte szükséges.

Tilos a jogellenes, közerkölcsöt vagy harmadik felek jogait sértő tartalmak feltöltése.

Az Eladó tájékoztatja az Ügyfeleket, hogy az online szolgáltatások használata kockázatot jelenthet az adatok jogosulatlan hozzáférésére. Az Ügyfeleknek ajánlott védelmi intézkedéseket alkalmazniuk, például vírusirtó szoftvereket és adatvédelmi beállításokat. Az Eladó soha nem kéri el a jelszót.

Tilos a webáruház használata az Eladó érdekeit sértő módon, beleértve a reklámcélú felhasználást, nem kapcsolódó tartalmak közzétételét vagy megtévesztő információk terjesztését.

Az Általános Szerződési Feltételek által nem szabályozott kérdésekben a vonatkozó magyar polgári jogi (Polgári Törvénykönyv) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról szóló törvény (Ektv.) rendelkezései az irányadóak.


§ 3 Regisztráció

Az ügyfélfiók létrehozása (Regisztráció) ingyenes.

A regisztráció nem kötelező a megrendelés leadásához a webáruházban.

A regisztrációhoz az Ügyfélnek ki kell töltenie az áruház honlapján elérhető űrlapot, és azt elektronikusan el kell küldenie. A regisztráció során az Ügyfél saját jelszót határoz meg.

Az űrlap kitöltése során az Ügyfél megismerkedhet az Általános Szerződési Feltételekkel, és annak tartalmát a megfelelő mező bejelölésével elfogadhatja.

Az Ügyfél önként hozzájárulhat marketingcélú információk fogadásához. Ebben az esetben tájékoztatást kap az adatok kezelésének céljáról és címzettjeiről.

A személyes adatok marketingcélú kezeléséhez való hozzájárulás nem feltétele az ügyfélfiók létrehozásának. Az Ügyfél ezt bármikor visszavonhatja, például e-mail küldésével.

A regisztrációs űrlap elküldése után az Ügyfél megerősítést kap a megadott e-mail címére. Ettől a pillanattól kezdve az ügyfélfiók kezelésére vonatkozó szerződés létrejön, és a felhasználó hozzáférést kap saját fiókjához.


§ 4 Megrendelések

A webáruház oldalán bemutatott információk szerződéskötésre való felhívásnak minősülnek, nem pedig jogi értelemben vett ajánlatnak.

A megrendeléseket a webáruház oldalán keresztül a hét minden napján, napi 24 órában lehet leadni.

A megrendeléshez az Ügyfél kiválasztja a termékeket, a kosárba helyezi őket, kiválasztja a szállítási és fizetési módot, majd a „Megrendelem és fizetek” gombra kattintva véglegesíti a megrendelést. A megrendelés véglegesítése előtt az Ügyfél tájékoztatást kap a teljes árról, a szállítási költségekről és az esetleges további díjakról.

A megrendelés leadása az Ügyfél részéről adásvételi szerződés megkötésére irányuló ajánlatnak minősül.

A megrendelés leadása után az Ügyfél elektronikus úton visszaigazolást kap annak beérkezéséről.

Ezt követően az Ügyfél értesítést kap a megrendelés teljesítésének elfogadásáról. Ezen értesítés kézhezvételekor az adásvételi szerződés létrejön.

Az adásvételi szerződés feltételeit az Ügyfél tartós adathordozón (pl. e-mailben) megkapja közvetlenül a szerződéskötés után.

A szerződés tartalmát az Eladó megőrzi, és az Ügyfél kérésére hozzáférhetővé teheti.


§ 5 Fizetés

A webáruházban feltüntetett termékárak bruttó árak, amelyek a magyar jogszabályoknak megfelelően tartalmazzák az áfát. A szállítási költségek és egyéb díjak külön jelennek meg a megrendelés során. A Vásárlót a megrendelés véglegesítése előtt tájékoztatjuk a teljes költségről – beleértve a termék árát, a szállítási díjat és minden egyéb költséget.

A Vásárló az alábbi fizetési módok közül választhat:

  • banki átutalás (a teljesítés a fizetés beérkezését és a megrendelés visszaigazolását követően kezdődik),
  • banki átutalás személyes átvétellel (az áru a fizetés beérkezése és a megrendelés visszaigazolása után vehető át).

Az előre fizetést választó Vásárlónak a megrendelés leadásától számított 7 munkanapon belül kell kiegyenlítenie a fizetést.

Fizetés hiányában az Eladó póthatáridőt szab meg, és tájékoztatja a Vásárlót arról, hogy a határidő túllépése esetén elállhat a szerződéstől. Ha a fizetés nem történik meg a póthatáridőn belül, az Eladónak joga van elállni a szerződéstől, erről pedig tartós adathordozón tájékoztatja a Vásárlót.

A kiválasztott fizetési módról és a fizetés feltételeiről szóló információkat a szerződéskötést követően tartós adathordozón küldjük el a Vásárlónak.


§ 6 Szállítás

Az Eladó az Európai Unión belül, illetve indokolt esetben más országokba is teljesít szállítást, a szállítási feltételek előzetes egyeztetése után.

Az Eladó a megrendelt termékeket a megkötött adásvételi szerződésnek megfelelően szállítja ki.

A weboldalon feltüntetett szállítási és teljesítési határidők becsült (tájékoztató jellegű) időpontok, nem garantálják a szállítás pontos napját.

A megadott határidők munkanapokban értendők, és a választott szállítási és fizetési módtól függenek.

A termékeket a Vásárló által a megrendelés során megadott címre szállítják ki.

A csomag feladásának napján (ha nem személyes átvétel történik) a Vásárló elektronikus értesítést kap.

A csomag átvételekor a Vásárlónak ellenőriznie kell annak állapotát a szokásos eljárás szerint. Károsodás esetén kérheti jegyzőkönyv felvételét a futártól.

  • Ha sérülést észlel a csomagon, a Vásárlónak haladéktalanul – lehetőleg a futár jelenlétében – jegyzőkönyvet kell felvennie, és értesítenie kell az Eladót.

A megrendelés személyes átvételére is van lehetőség az Eladóval előre egyeztetett helyszínen és időpontban.

A csomaghoz a Vásárló választásának megfelelően számlát vagy nyugtát mellékelünk. A számla kiállítása akkor történik meg, ha a Vásárló ezt a vásárlás során kéri.

Ha a Vásárló nem tartózkodik a megadott szállítási címen, a futár értesítőt hagyhat, vagy telefonon kapcsolatba léphet vele. A csomag visszaküldése esetén az Eladó felveszi a kapcsolatot a Vásárlóval, hogy új időpontot és a szállítási költségeket egyeztessen. A visszaküldött csomag újraküldésére kizárólag előzetes megállapodás és a szállítási költségek megtérítése után kerülhet sor.


§ 7 Jótállás vállalkozók számára

Az Eladó vállalja, hogy hibamentes árut szállít.

Hiba észlelése esetén az Ügyfél, aki vállalkozónak minősül, jogosult:

  • árengedményt kérni vagy elállni a szerződéstől, ha a termék cseréje vagy a hiba kijavítása nem történik meg haladéktalanul és indokolatlan kellemetlenség nélkül,
  • a termék cseréjét vagy a hiba kijavítását kérni, azonban az Eladó megtagadhatja ezt, ha a teljesítés lehetetlen vagy aránytalan költségekkel járna.

A reklamált árut az Eladó címére kell visszaküldeni. A szállítási költséget az Eladó viseli. Ha a reklamációt elfogadják, az Eladó visszatéríti az indokolt visszaküldési költségeket. Ellenkező esetben a visszaküldés költsége az Ügyfelet terheli.

  • Az Ügyfél köteles fényképes dokumentációt vagy más bizonyítékot benyújtani a hiba fennállásáról, ha ezt az Eladó kéri, mielőtt visszaküldené a terméket.

Az Eladó a Polgári Törvénykönyv (Ptk.) rendelkezései szerint két évig felel a termék fizikai hibáiért, amelyek az átvételt követően derülnek ki. A csere vagy javítás iránti igények egy év alatt évülnek el, de nem előbb, mint a termék átadásától számított két év elteltével.

Reklamációkat írásban az Eladó címére vagy elektronikusan a megadott e-mail címre lehet benyújtani. Ajánlott mellékelni a rendelési számot és a hiba részletes leírását.

Az Eladó a reklamációra a beérkezéstől számított 14 napon belül válaszol.

Az Ügyfél elektronikus úton nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszát az alábbi e-mail címre küldheti: contact@gangaru.com. A panaszban meg kell adni a probléma leírását. Az Eladó haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül megvizsgálja a panaszt, és választ küld a megadott elérhetőségre.


§ 8 Garancia

Az értékesített termékeket a gyártó vagy a forgalmazó garanciája fedezheti.

A garancia fennállásáról és feltételeiről szóló információk az adott termék oldalán találhatók.

Az Eladó nem felel a garanciát nyújtó fél döntéseiért vagy a gyártó vagy forgalmazó által lebonyolított garanciális eljárásért.


§ 9 A termék szerződésnek való meg nem felelése

A fogyasztók reklamációi

A termék akkor tekinthető a szerződésnek megfelelőnek, ha:

  • megegyezik a szerződésben meghatározott leírással, típussal, mennyiséggel, minőséggel, teljességgel és funkcionalitással; digitális elemeket tartalmazó termékek esetén – a kompatibilitással, interoperabilitással és a frissítések elérhetőségével is;
  • alkalmas a Vevő által a szerződéskötés előtt a Eladónak megadott célra, amennyiben ezt a célt az Eladó elfogadta.

A terméknek továbbá:

  • alkalmasnak kell lennie a szokásos használatra, összhangban a jogszabályokkal, műszaki normákkal és a megszokott gyakorlattal;
  • rendelkeznie kell az adott terméktípusra jellemző tulajdonságokkal és jellemzőkkel, amelyeket a Vevő ésszerűen elvárhat – beleértve a tartósságot, biztonságot, funkcionalitást és azokat az információkat, amelyek a reklámokban vagy címkéken szerepelnek, kivéve ha:
    • az Eladó nem tudott és nem is tudhatott az ilyen nyilvános biztosítékról,
    • a biztosítékot a szerződéskötés előtt hatékonyan helyesbítették,
    • a biztosíték nem befolyásolta a Vevő vásárlási döntését.
  • a Vevő által ésszerűen elvárható utasításokkal, csomagolással és tartozékokkal kell rendelkeznie;
  • meg kell egyeznie a bemutatott mintával vagy modellel, ha ilyeneket a vásárlás előtt bemutattak.

Az Eladó nem felelős a szerződésnek való meg nem felelésért, ha a Vevőt a szerződéskötéskor kifejezetten tájékoztatták a meg nem felelésről, és a Vevő ehhez kifejezett, külön hozzájárulását adta.

Az Eladó felelős a termék szerelési hibáiért is, ha:

  • a szerelést az Eladó vagy annak megbízottja végezte;
  • a Vevő által végzett szerelés hibás volt az Eladó által biztosított hibás utasítás miatt.

Az Eladó felelős a szállítás időpontjában fennálló és a kézbesítéstől számított két éven belül megjelenő meg nem felelésért, kivéve, ha a termék eltarthatósági ideje hosszabb. Feltételezhető, hogy a meg nem felelés ebben az időszakban már a szállításkor fennállt, kivéve, ha ennek ellenkezője bizonyítható.

Az Eladó nem hivatkozhat a fenti határidő lejártára, ha szándékosan elhallgatta a meg nem felelést.

Meg nem felelés esetén a Vevő kérheti a termék javítását vagy cseréjét. A fogyasztó választhat a javítás és a csere között, kivéve, ha a választott megoldás lehetetlen vagy aránytalan költségekkel járna.

Az Eladó alternatív megoldást javasolhat (csere javítás helyett vagy fordítva), ha a Vevő kérése nem teljesíthető vagy aránytalan költségekkel járna. Ha egyik lehetőség sem lehetséges vagy túl költséges, az Eladó megtagadhatja a követelés teljesítését.

A túlzott költségek értékelésekor figyelembe kell venni a termék értékét, a meg nem felelés jellegét és a Vevő számára okozott kellemetlenségeket.

A javítást vagy cserét ésszerű időn belül, a Vevő számára túlzott kellemetlenségek nélkül kell elvégezni, figyelembe véve a termék típusát és a vásárlás célját. A javítás vagy csere költségeit, beleértve a szállítást és a munkadíjat, az Eladó viseli.

A Vevő köteles a terméket javítás vagy csere céljából rendelkezésre bocsátani. Az Eladó saját költségén veszi át a terméket.

Ha a terméket a meg nem felelés észlelése előtt szerelték be, az Eladó leszereli és újra beszereli a javítás vagy csere után, vagy saját költségén megbízza ezek elvégzésével.

A Vevő nem viseli a költségeket a termék szokásos használatáért, amelyet később kicseréltek.

A Vevő árleszállítást kérhet vagy elállhat a szerződéstől, ha:

  • az Eladó megtagadja a termék szerződésnek megfelelővé tételét;
  • a javítást vagy cserét nem hajtották végre megfelelő időben vagy az előírásoknak megfelelően;
  • a meg nem felelés továbbra is fennáll a megkísérelt javítás vagy csere után;
  • a meg nem felelés jelentős;
  • a körülményekből arra lehet következtetni, hogy az Eladó nem teszi a terméket megfelelővé ésszerű időn belül vagy a Vevő számára túlzott kellemetlenségek nélkül.

Az Eladó a panasz beérkezésétől számított 14 napon belül válaszol a reklamációra.

Árcsökkentés esetén az Eladó haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti az arányos összeget.

A Vásárló nem állhat el a szerződéstől, ha az eltérés jelentéktelen. Feltételezhető azonban, hogy az eltérés jelentős.

Az elállás csak a nem megfelelő termékekre vonatkozhat, kivéve, ha a többi termék a Vevő számára értéktelen a teljes rendelés nélkül.

Elállás esetén a Vevő a terméket az Eladó költségére visszaküldi. Az Eladó az árat 14 napon belül visszatéríti attól a naptól számítva, amikor megkapta a visszaküldött árut, vagy a Vevő hitelt érdemlően igazolta a visszaküldést – attól függően, hogy melyik történik előbb.

A visszatérítés ugyanazzal a fizetési móddal történik, amelyet a Vevő használt, kivéve, ha a Vevő kifejezetten hozzájárul más, díjmentes módszerhez.

Az Eladó nem kötelezi magát arra, hogy részt vegyen a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésében, de tájékoztatja a fogyasztót arról, hogy az ügyet a fogyasztói választottbírósági testület (Békéltető Testület) elé terjesztheti az 1997. évi CLV. törvény értelmében.


§ 10 – Elállás az adásvételi szerződéstől

A fogyasztónak minősülő Vásárló indoklás nélkül elállhat az adásvételi szerződéstől 14 napon belül.

A határidő attól a naptól számítódik, amikor a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik fél a terméket átvette.

Az elállási jog gyakorlásához a Vásárlónak megfelelő nyilatkozatot kell tennie az Eladó felé – például írásban a következő címre: Gungan Sp. z o.o., Boczna utca 4/310, 50-502 Wrocław, vagy e-mailben a következő címre: contact@gangaru.com. A határidő betartásához elegendő a nyilatkozat elküldése a határidő lejárta előtt.

Az elállás esetén a szerződés úgy tekintendő, mintha meg sem kötötték volna.

Ha a Vásárló az eladó ajánlatának elfogadása előtt tesz elállási nyilatkozatot, az ajánlat érvényét veszti.

Az Eladó az összes átvett fizetést – beleértve a szállítási költségeket is – legkésőbb 14 napon belül visszatéríti az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számítva. A visszatérítés visszatartható mindaddig, amíg az Eladó meg nem kapja a terméket, vagy a Vásárló nem igazolja annak feladását – attól függően, hogy melyik történik előbb.

Ha a Vásárló az Eladó által kínált legolcsóbb kézbesítési módnál drágább szállítási módot választott, az Eladó nem téríti meg a többletköltségeket.

A Vásárló köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszaküldeni az elállási nyilatkozat megtétele után. A határidő betartottnak minősül, ha a termék a határidő lejárta előtt feladásra került.

A Vásárló viseli a termék visszaküldésének közvetlen költségeit, kivéve, ha az Eladó vállalta ezek megtérítését, vagy nem tájékoztatta a Vásárlót e költségek viselésének kötelezettségéről.

Azon termékek esetén, amelyeket nem lehet postai úton visszaküldeni, a visszaküldés költségeire vonatkozó információk az áruház weboldalán találhatók.

A Vásárló felelős a termék értékcsökkenéséért, ha azt a szükséges kipróbáláson túlmenően használta.

A visszatérítés ugyanazzal a fizetési móddal történik, amelyet a Vásárló eredetileg használt, kivéve, ha a Vásárló más, költségmentes módszerhez hozzájárul.


§ 11 Díjmentes szolgáltatások

Az Eladó a Vásárlók számára elektronikus úton a következő díjmentes szolgáltatásokat nyújtja:

  • kapcsolatfelvételi űrlap,
  • hírlevél,
  • Vásárlói Fiók vezetése.

E szolgáltatások a nap 24 órájában, a hét minden napján elérhetők.

Az Eladó fenntartja a jogot az egyes szolgáltatások körének vagy módjának megváltoztatására. Az ilyen változásokról szóló tájékoztatás a Szabályzat módosítására vonatkozó szabályok szerint történik.

A kapcsolatfelvételi űrlap szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a Vásárló üzenetet küldjön az Eladónak a webáruház oldalán elérhető űrlapon keresztül.

A kapcsolatfelvételi űrlap szolgáltatásról való lemondás a szolgáltatás használatának megszüntetésével történik.

A hírlevélre bárki feliratkozhat, aki megadja e-mail címét, majd a rendszer által küldött aktiváló linkre kattintva megerősíti feliratkozási szándékát.

A Vásárló a Regisztráció során is jelezheti a hírlevélre való feliratkozási szándékát, a megfelelő mező bejelölésével. A feliratkozás külön, önkéntes hozzájárulást igényel a 2011. évi CXII. törvény előírásainak megfelelően.

A hírlevél kereskedelmi információkat tartalmaz az Eladó ajánlatairól, és kizárólag azoknak a Vásárlóknak kerül kiküldésre, akik feliratkoztak rá.

Minden hírlevél tartalmazza a feladó adatait, az üzenet tárgyát, valamint tájékoztatást a leiratkozás lehetőségéről.

A hírlevélről bármikor le lehet iratkozni az üzenetben található deaktiváló linkre kattintva vagy a Vásárlói Fiók beállításainak módosításával.

A Vásárlói Fiók vezetésének szolgáltatása egy egyéni felhasználói panel biztosításából áll, amely lehetővé teszi az adatok, a megrendelések történetének és státuszának kezelését.

A Vásárló bármikor kérheti a Vásárlói Fiók törlését. Az Eladó a kérelmet legfeljebb 14 napon belül teljesíti.

Az Eladó blokkolhatja a fiókhoz vagy a díjmentes szolgáltatásokhoz való hozzáférést, ha a Vásárló megsérti a Szabályzatot, a hatályos jogszabályokat, vagy kárt okoz az Eladónak, illetve más Vásárlóknak. A blokkolás biztonsági okokból is indokolt lehet. Az Eladó e-mailben értesíti a Vásárlót a döntésről. Az Eladó a jogsértés mértékéhez arányos intézkedéseket hoz, és biztosítja a Vásárlónak a helyzet tisztázásának lehetőségét.


§ 12 Személyes adatok védelme

A személyes adatok kezelésének szabályairól a Adatvédelmi tájékoztató nyújt részletes információt.


§ 13 Az elektronikus szolgáltatások nyújtására irányuló szerződés megszüntetése

A Vásárló és az Eladó bármikor megszüntetheti az elektronikus szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződést, a megszüntetés előtt szerzett jogok fenntartásával.

A Vásárló a szerződést olyan kommunikációs eszközzel tett nyilatkozattal szüntetheti meg, amely lehetővé teszi annak elolvasását az Eladó számára. Elektronikus szolgáltatásokkal kapcsolatos viták esetén a Vásárló kapcsolatba léphet az Eladóval a kapcsolatfelvételi űrlapon vagy e-mailben.

Az Eladó e-mailben szüntetheti meg a szerződést, a Regisztráció során megadott e-mail címre küldött nyilatkozattal.


§ 14 Záró rendelkezések

Az Eladó felelősséggel tartozik a szerződés nem teljesítéséért vagy hibás teljesítéséért, azonban vállalkozói minőségű Vásárlók esetén kizárólag szándékos mulasztás és tényleges kár esetén.

A Szabályzat tartalma letölthető, elmenthető vagy kinyomtatható a webáruház honlapjáról.

Az Eladó tájékoztatja a Vásárlót, hogy a ec.europa.eu címen elérhető az Európai Unió online vitarendezési platformja (ODR platform), amely lehetővé teszi a fogyasztó és vállalkozás közötti vita bíróságon kívüli rendezését.

Az Eladó fenntartja a jogot a Szabályzat módosítására. A módosítások hatálybalépése előtt leadott megrendeléseket a korábbi feltételek szerint teljesítik. A változásokról szóló információt az Eladó legalább 7 nappal korábban megküldi a Vásárlóknak. A változások el nem fogadása a szerződés megszüntetését vonhatja maga után a 13. § szerint.

A Szabályzat 2025. január 1-jén lép hatályba.